När du registrerar en profil på Salver är det viss data som insamlas baserat på den information du har försett oss med och de tjänster du har kopplat till ditt Salverkonto. Önskar du se en sammanställning över den data vi har på dig eller om du vill att vi raderar någon information – kontakta vår support på info@salver.se, så hjälper vi dig!
Varför måste jag ha ett konto för att köpa biljetter?
För att smidigare ha översikt över dina biljetter och för att vi ska kunna visa dig event som intresserar dig så kör vi kontobaserat. Egentligen lämnar du inte ifrån dig mer information än vad du hade behövt om du hade köpt en biljett utan konto, och vi lagrar ingen information som inte är nödvändig för oss.
Hur ändrar jag mina uppgifter på mitt Salverkonto?
När du är inloggad på ditt Salverkonto så går du bara in i menyn och väljer ”Min profil” och redigera profil.
Hur raderar jag mitt konto hos Salver?
Kontakta oss på info@salver.se så hjälper vi dig!